Ocean czasu - chcemy czy nie - zawsze zwraca nam to, co w nim kiedyś pogrzebaliśmy
Rachunkowość małych przedsiębiorstw - Pfaff
Do sprzedania książka:
„Rachunkowość małych przedsiębiorstw” – praca pod red. Józefa Pfaffa; Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice 2012
Książka jest w bardzo dobrym stanie
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDbO0tN.html
Router bezprzwodowy WiFi TL-WR841N 300Mb/s
Bezprzewodowy router, standard N, 300Mb/s
TL-WR841N
Prędkość transmisji do 300Mb/s zapewnia płynny przekaz danych wrażliwych na zakłócenia (np. transmisja wideo w jakości HD)
Wykorzystanie dwóch anten znacząco zwiększa siłę i stabilność łącza bezprzewodowego
Przycisk WPS umożliwia proste zestawienie połączenia szyfrowanego
Kontrola przepustowości po adresach IP umożliwia administratorom ustalanie limitów ruchu dla poszczególnych komputerów
Zastosowanie produktu
Router TL-WR841N działający zgodnie ze standardem N z prędkością do 300Mb/s pozwala na tworzenie przewodowych i bezprzewodowych połączeń sieciowych. Przeznaczony jest dla małych przedsiębiorstw oraz na użytek domowy. Wykorzystuje technologię 2T2R MIMO zapewniającą niespotykaną wydajność transmisji, dzięki której możliwy jest płynny przekaz HD wideo, komunikacja VoIP oraz działanie gier online. Na stylowej obudowie urządzenia znajduje się przycisk aktywujący funkcję Wi-Fi Protected Setup (WPS). Umożliwia ona aktywację połączenia wykorzystującego mechanizm szyfrowania WPA2 do ochrony sieci przed zagrożeniami z zewnątrz.
Szybka praca w paśmie 2,4 GHz
Pełna stabilność pracy i źródło rozrywki dzięki pracy w paśmie 2,4 GHz. Możesz oglądać filmy, przeglądać strony internetowe, pobierać oraz wysyłać pliki i nie tylko... Wszystko z szybką prędkością.
Szybka łączność dzięki portom LAN
Szybka łączność przewodowa z internetem dzięki wbudowanym 4 portom LAN. Dzięki temu nie musisz już się martić o to, że internet będzie się zawieszał.
Szybka konfiguracja dzięki WAN
Podłącz kabel od dostawcy internetu do wbudowanego portu WAN i szybko skonfiguruj połączenie internetowe w swoim domu.
Dane techniczne
router bezprzewodowy TP-LINK TL-WR841N
Przeznaczenie
xDSL (telewizja kablowa, sieci lokalne)
Obsługa WiFi
tak
Standard bezprzewodowy
300 + 300 (Mbps) - 802.11ac
Częstotliwość pracy
2.4 Ghz
Anteny
antena zewnętrzna
Port USB
nie, 0
Porty LAN
4, RJ45, 10/100TX
Porty WAN
1, RJ45
Informacje dodatkowe
Virtual Server
tak
Protokoły routingu
PPPoE oraz dynamiczne i statyczne przyznawania adresów IP
QoS
brak
Zapora ogniowa
tak
Dmz
tak
Vpn
tak
VoIP
brak danych
Zarządzanie
przez przeglądarkę WWW
Informacje dodatkowe
64/128/152-bit WEP
Parametry fizyczne
Zasilanie
zasilacz zewnęrzny
Wymiary
192 x 130 x 33 mm
Waga
brak danych
Typ gwarancji
standardowa
Nazwa producenta / importera
TP-LINK POLSKA Sp. z o.o.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgkvNZ.html
801 011 909
(telefony stacjonarne)
22 34 99 585
(telefony komórkowe)
aukcje@sferis.pl
Tablet SAMSUNG Galaxy Tab S T805 10.5 AMOLED/Chagall/LTE/16G biały SM-T805NZWAXEO DEMOGwarancja: 24 miesiące., ID produktu: 337025
- lPrzekątna ekranu: 10,5 calalSystem operacyjny: Android 4.4lPojemność / pamięć wewnętrzna: 16 GBlModel procesora: Samsung Exynos 5420 (1.30 / 1.90 GHz)lKomunikacja: Bluetooth, DLNA, GLONASS, GPS, LTE, WiFilLiczba rdzeni procesora: 8-rdzeniowylWyjścia/wejścia obrazu: Brak
Towar pochodzi z wystawy. Stan samego tabletu bardzo dobry.
Można dostrzec minimalne, prawie nie widoczne ryski na ekranie.
Urządzenie posiada oryginalne, nieco zniszczone opakowanie.
Brak fabrycznej ładowarki i kabla USB.
PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA 24 MIESIĄCE
Dołączona klawiatura ma charakter wyprzedażowy. Pochodzi ze stoiska prezentacyjnego.
Była używana, posiada zabrudzenia oraz kilka zżółkniętych klawiszy.
Zdjęcia poglądowe. Aukcja dotyczy tabletu w kolorze białym.
Samsung GALAXY Tab S
Tablet klasy S! Odwzorowanie barw na poziomie 94% dzięki ulepszonemu ekranowi SUPER AMOLED! Głębszy kontrast, szerszy zakres kolorów, ekran adaptujący się do oświetlenia, idealna widoczność przy naturalnym oświetleniu słonecznym.
Ekran, na którym zobaczysz więcej
Wyświetlacz w GALAXY Tab S to kwintesencja jakości. Niezwykle jasny obraz o zachwycającej ostrości i żywych barwach zapewnia kontrast na poziomie aż 100 000:1. To stukrotnie więcej niż w standardowych ekranach LCD o podobnej rozdzielczości . Przy takich parametrach nie umknie Ci żaden szczegół, a odtwarzane multimedia nabiorą zupełnie nowej jakości. Dostęp do wrażeń wizualnych z najwyższej półki będziesz miał zawsze tam, gdzie zabierzesz GALAXY Tab S.
Wzornictwo z najwyższej półki
Tablet GALAXY Tab S oferuje większy ekran, aż o przekątnej 10,5”, ale pozostaje przy tym zachwycająco lekki – waży jedynie 465g (wersja Wi-Fi)/ 467g (wersja LTE). Z kolei mniejszy model, wyposażony w ekran 8,4”, to idealne rozwiązanie dla osób ceniących sobie najwyższy komfort podczas podróży. Tylna część obudowy, wykonana z lżejszych od metalu materiałów, otrzymała także nowoczesny perforowany wzór, którego elegancja idzie w parze z zachwycającą wygoda użytkowania.
Uczta dla oczu
Adaptacyjny wyświetlacz, automatycznie dostosowuje parametry obrazu, takie jak kolory, ostrość i kontrast, do odtwarzanych w danej chwili treści. Podczas oglądania filmów zwiększona zostaje jasność, by nie umknęły Ci żadne szczegóły – jednak gdy przełączysz się na elektroniczną książkę ekran przyciemni się, by nie razić Twoich oczu. Otrzymujesz dostęp do trzech różnych trybów, zoptymalizowanych do oglądania zdjęć lub filmów, a także uniwersalny, spisujący się świetnie w pozostałych zadaniach.
Stworzony do wielozadaniowości
Dzięki trybowi wielu okien otrzymujesz możliwość wykonywania kilku zadań jednocześnie – podziel ekran i, przykładowo, przeglądaj strony internetowe w trakcie oglądania filmu lub prowadzenia rozmów. Model LTE pozwala dodatkowo na nawiązywanie i odbieranie połączeń głosowych w trakcie wykonywania innych zadań.
Synchronizacja z telefonem
Po skonfigurowaniu oprogramowania SideSync 3.0 w smartfonie i urządzeniu GALAXY Tab S możesz wyświetlać ekran swojego telefonu na tablecie, a nawet nawiązywać połączenia i wysyłać wiadomości. Prowadzenie rozmów telefonicznych jest obecnie kompatybilne wyłącznie z telefonem GALAXY S5. Inne modele GALAXY uzyskają tę funkcję w przyszłości.
Bezpieczne miejsce na Twoje dane
Zabezpieczenie nawet najbardziej osobistych danych nigdy nie było takie proste. Dzięki wbudowanemu czytnikowi linii papilarnych jednym muśnięciem palca odblokujesz lub zablokujesz tablet i zabezpieczysz pliki przed niepowołanymi osobami. Z kolei możliwość utworzenia kont dla wielu użytkowników to świetne rozwiązanie, gdy musisz dzielić się GALAXY Tab S z bliskimi. Twoje najcenniejsze dane są w bezpiecznym miejscu.
Tylko teraz przy zakupie Samsung Galaxy Tab S otrzymasz dodatkowy bonus w postaci poniższych aplikacji i gier:Newsweek. Bezpłatnie do końca 2014 roku.
Gazeta Wyborcza. 1 miesiąc bezpłatnie, 3 miesiące bezpłatnie w Brand Store.Rzeczpospolita. Bezpłatnie przez 3 miesiące.Bloomberg Businessweek+. Bezpłatna subskrypcja na 12 miesięcy.The Wall Street Journal. Bezpłatna subskrypcja na 6 miesięcy.Audioteka.pl. 7 hitów w 7 miesięcy.e-Kiosk.pl. 3 miesiące bezpłatnie.Legimi. 3 miesiące bezpłatnie.Vogue Sampler. Najlepsze wybrane treści.Golf Digest Sampler. Najlepsze wybrane treści.Deezer. 6 miesięcy członkostwa premium.Marvel Unlimited. Bezpłatna subskrypcja Marvel Comics na 3 miesiące. Asphalt 8. Darmowy zestaw startowy Prime Car Pack.Cut the Rope 2. Dodatki o wartości 45.75 zł* (stan na 18.07.2014 r.) Fruit Ninja. Bezpłatne pobranie, dodatkowe punkty Starfruit.Hancom Office. Przeglądarka i edytor dokumentów.Dropbox. Bezpłatne 50 GB na 2 lata. CiscoWebex. 6-miesięczny okres próbny "Premium8" Pocket. Bezpłatna subskrypcja przez 6 miesięcy. Linkedln. Bezpłatny dostęp do usługi Linkedln Premium-Business przez 3 miesiące.Android KitKat
Blisko tego, co lubisz najbardziej.
Odrobina sztuki
Gdy będziesz słuchać muzyki lub oglądać filmy przez Chromecasta, na ekranie zablokowanego urządzenia zobaczysz pełnoekranowe okładki albumów i plakaty filmowe. Możesz też wstrzymywać i wznawiać odtwarzanie oraz przechodzić do wybranych fragmentów.
Daj się pochłonąć
Książka, którą czytasz, gra, w którą grasz, czy film, który oglądasz – teraz wszystko to zajmuje centralne miejsce w nowym trybie, który automatycznie ukrywa wszystko poza tym, co naprawdę chcesz zobaczyć. Wystarczy, że przesuniesz palcem, by wyświetlić z powrotem pasek stanu i przyciski nawigacji.
Inteligentna identyfikacja dzwoniącego*
Gdy zadzwoni do Ciebie ktoś spoza Twoich kontaktów, urządzenie spróbuje określić nazwę dzwoniącego na podstawie danych z lokalnych wizytówek na Mapach Google.
Wszystkie wiadomości w jednym miejscu*
Nigdy już nie przeoczysz żadnej wiadomości – bez względu na sposób, w jaki Twoi znajomi ją wyślą. Dzięki nowej aplikacji Hangouts wszystkie wiadomości SMS i MMS są dostępne w tym samym miejscu co Twoje czaty i rozmowy wideo. W aplikacji możesz też udostępniać swoją lokalizację i wysyłać animowane pliki GIF.
*Tylko na urządzenich wyposażonych w funkcję telefonu.
Uniwersalne emotikony
Czasem słowa nie są w stanie wyrazić tego, co czujesz. Przydają się wtedy emoji, kolorowe japońskie emotikony, dostępne teraz na Klawiaturze Google.
Drukuj, gdzie i kiedy chcesz
Teraz zdjęcia, dokumenty i strony internetowe możesz drukować bezpośrednio ze swojego telefonu lub tabletu. Wystarczy przesłać pliki do drukarki podłączonej do Google Cloud Print, drukarki HP z usługą ePrint lub jakiejkolwiek innej drukarki, dla której w Sklepie Google Play dostępna jest odpowiednia aplikacja.
Gmail
Korzystaj z Gmaila w każdym miejscu i na każdym urządzeniu. Błyskawicznie odbieraj e-maile, czytaj wątki i odpowiadaj na nie w trybie online, jak również offline, a także wyszukuj dowolne wiadomości.
Google Keep
Dzięki Google Keep łatwo zapiszesz, wyświetlisz i uporządkujesz potrzebne informacje. W aplikacji możesz tworzyć notatki tekstowe i oznaczać je kolorami, dodawać zdjęcia lub sprawnie tworzyć listy zadań do wykonania.
Google Maps
Odkrywaj nowe miejsca, poznawaj lokalne atrakcje i nawiguj po świecie przy użyciu Map Google. Szybko docieraj tam, gdzie chcesz, korzystając z nawigacji GPS ze wskazówkami głosowymi. Wypróbuj też trasy piesze i rowerowe.
Gdy znajdziesz w sieci coś, co chcesz zobaczyć później, przyda Ci się Pocket. Automatycznie synchronizuje dane z telefonem, tabletem i komputerem, dzięki czemu zawsze możesz zobaczyć zapisane treści, nawet bez połączenia z internetem.
Evernote
Aplikacja pozwala robić notatki i zdjęcia, tworzyć listy zadań do wykonania, nagrywać przypomnienia głosowe. Wszystkie te informacje możesz wyszukiwać bez względu na to, czy jesteś w domu, w pracy, czy w jakimkolwiek innym miejscu.
Klawiatura Google
Pomoże Ci pisać szybciej i dokładniej na wszystkich urządzeniach z Androidem. Bez trudu wpisuj tekst, używając Pisania gestami, a podczas podróży twórz notatki przy użyciu Pisania głosowego.
Temple Run 2
Pobrana 170 miliony razy gra Temple Run zmieniła świat mobilnej rozrywki. Temple Run 2 to jeszcze więcej radosnych biegów, skoków, zwrotów i poślizgów, które tak lubisz.
Cut the Rope
Przetnij linę, by dać cukierka słodkiemu potworkowi Om Nom®. Ta fenomenalna gra logiczna została pobrana 300 milionów razy na całym świecie. Przed Tobą 375 poziomów – a będzie jeszcze więcej!
Triple Town
Oryginalna gra logiczna, w której starasz się wybudować jak największe miasto. Po drodze musisz przechytrzyć wielkie niedźwiedzie, które będą próbowały pokrzyżować Twoje plany.
Aplikacja łączy wiadomości ze świata i serwisów społecznościowych w formie atrakcyjnego czasopisma na telefony i tablety z Androidem. W wersji 2.0 możesz zapisywać treści na później lub zebrać je we własnym czasopiśmie, klikając plus.
Foursquare
Gdziekolwiek jesteś na świecie, otwórz aplikację Foursquare i zobacz, które miejsca w pobliżu lubią odwiedzać Twoi znajomi. Otrzymasz rekomendacje najlepszych restauracji i barów oraz ciekawych atrakcji w okolicy.
Narzędzie, w którym znajdziesz inspirację i podzielisz się nią z innymi. Korzystaj z niego, by między innymi gromadzić w jednym miejscu to, co kochasz, czy organizować i planować ważne projekty.
Dotykowa matryca
Doskonała dla osób które nie zawsze mogą rozłożyć się wygodnie z myszką i klawiaturą. Przy odpowiednim wsparciu programowym praca z ekranem dotykowym staje się niezwykle efektywna i intuicyjna.
Ekran Super AMOLED
Urządzenie zawiera lekki i cienki wyświetlacz Super AMOLED oferujący doskonałą jakość obrazu. Ekran wykonany w tej technologii nie wymaga dodatkowego podświetlenia dzięki czemu charakteryzuje się dużym kontrastem, mniejszym zużyciem energii oraz doskonałym odwzorowaniem czerni.
Bluetooth
Korzystaj z prostego bezprzewodowego transferu danych pomiędzy urządzeniami wyposażonymi w ten standard.
DLNA
Standard komunikacji który umożliwia dzielenie się zasobami multimedialnymi wewnątrz lokalnej sieci WiFi. Każde urządzenie zgodne z tym standardem które posiada filmy, muzykę, zdjęcia itd. może je udostępniać innym urządzeniom podłączonym w ramach jednej sieci. Proste i inteligentne rozwiązanie.
GLONASS
Rosyjski system nawigacji satelitarnej obejmujący swoim zasięgiem całą kulę ziemską. Składa się obecnie z 24 satelitów dzięki którym można wyznaczyć swoją pozycję z dokładnością do 30 metrów.
GPS
Amerykański system nawigacji satelitarnej obejmujący swoim zasięgiem całą kulę ziemską. Składa się obecnie z 31 satelitów dzięki którym można wyznaczyć swoją pozycję z dokładnością do kilku metrów.
Komunikacja LTE
To nowy standard komunikacji bezprzewodowej, który sprawia, że internet jest znacznie szybszy niż obecnie. Technologia LTE oferuje transmisję danych z szybkością do 150 Mb/s, wykorzystywanie różnych pasm częstotliwości, krótsze czasy opóźnień oraz efektywniejsze zarządzanie energią z urządzenia.
Karta Wi-Fi
Wbudowany interfejs sieci WiFi zapewni Ci bezprzewodowe połączenie z siecią i innymi urządzeniami w tym standardzie. Korzystaj z dowolnego miejsca w dowolnym czasie z bezprzewodowego dostępu do sieci.
Akcelerometr
Zwany również przyspieszeniomierzem, umożliwia automatyczne wykrywanie położenia urządzenia oraz sterowanie nim za pomocą ruchu. Możesz dzięki niemu, zmieniać orientację ekranu, sterować ruchem w grach oraz korzystać z innych dodatkowych funkcji.
W ZESTAWIESAMSUNG klawiatura uniwersalna bluetooth do Galaxy Tab BKB-10USWEGSTDKlawiatura bezprzewodowa dedykowana dla tabletu Samsung Galaxy. Używa bezprzewodowej technologii bluetooth 3.0, w celu podłączenia się do tabletu lub telefonu. Klawiatura jest cienka, posiada jedyne 6 mm grubości. Produkt występuje w kolorze białym. Zasilana bateriami AAA (w zestawie).GALERIA SPECYFIKACJA TECHNICZNA Producent: Samsung Kod producenta: SM-T805NZWAXEODEMO Przekątna ekranu: 10,5 cala System operacyjny: Android 4.4 Rozdzielczość: 2560 x 1600 Typ matrycy: Dotykowa, Podświetlenie LED, Super AMOLED Model procesora: Samsung Exynos 5420 (1.30 / 1.90 GHz) Liczba rdzeni procesora: 8-rdzeniowy Ilość pamięci RAM: 3 GB Pojemność / pamięć wewnętrzna: 16 GB Interfejsy: Micro USB Wyjścia/wejścia obrazu: Brak Wyjścia/wejścia dźwięku: Słuchawkowe - stereo 3,5 mm Złącze karty pamięci: MicroSD Komunikacja: Bluetooth, DLNA, GLONASS, GPS, LTE, WiFi Wyposażenie/funkcje: Akcelerometr, Żyroskop Bluetooth - wersja: 4.0 Porty USB: USB 2.0 Wymiary: 247.3 x 177.3 x 6.6 mm Waga: 467 g Pojemność baterii: 7,900 mAh Dołączone oprogramowanie: Samsung Kies Głośniki - technologia: Stereo Dodatkowe informacje: SideSync 3.0, Paper Garden, Multi-user mode, Kids Mode, WebEX, Remote PC, Hancom Office Dołączone akcesoria: Instrukcja obsługi, zasilacz Kolor: Biały GPS: Tak Aparat Tył: 8 Mpix Aparat Przód: 2,1 Mpix Lampa LED: Tak Waga: 300-499 g Materiał wykonania: Tworzywo sztuczne Gwarancja: 24 miesiące Kolor główny: Biały SAMSUNG klawiatura uniwersalna bluetooth do Galaxy Tab BKB-10USWEGSTD Producent: Samsung Kod producenta: BKB-10USWEGSTD WYSYŁKA I PŁATNOŚCI
Szybki i bezpieczny transport zapewniamy Państwu dzięki realizacji wysyłek za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich UPS, DHL lub DB Shenker. Wszysktie przesyłki są ubezpieczone w czasie transportu. Przy zakupie kilku przedmiotów - za wysyłkę płacisz tylko raz!
Koszt wysyłki z przedpłatą na konto to tylko 5 zł
Koszt wysyłki z płatnością przy odbiorze to tylko 10 zł
Nasze konto bankowe:
88 1240 5918 1111 0000 4910 2554
Bezpieczny i wygodny sposób na płatności internetowe
TERMIN REALIZACJIProdukty ( o ile w aukcji nie zaznaczono inaczej ) wysyłane są z naszego magazynu w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Zamówienia złożone do godziny 16-stej z formą płatności PayU lub za pobraniem wysyłane są jeszcze tego samego dnia.
W przypadku wybrania opcji dostawy do paczkomatu, z przyczyn od nas niezależnych czas wysyłki może wydłużyć się o około 24 godziny.
PUNKTY ODBIORU Sferis - bezpieczny!Sferis jest ogólnopolską siecią sklepów oferujących mobilne rozwiązania i technologie „na co dzień” dla wszystkich członków rodziny, menadżerów i biznesmenów z małych przedsiębiorstw. Jesteśmy obecni na rynku od 1992 roku i stale dbamy by nasza oferta odpowiadała na potrzeby tych, dla których szczególnie istotny jest aktywny tryb życia. Dzięki współpracy z największymi dostawcami sprzętu i usług na świecie już dziś możemy dostarczyć państwu przyjazne technologie jutra. Naszym celem jest być wiarygodnym doradcą Klienta w zakresie technologii mobilnych.
Kontakt
801 011 909
(telefony stacjonarne)
22 34 99 585
(telefony komórkowe)
aukcje@sferis.pl
Wew 1. ( pn-pt: 09:00-19:00, sob: 10:00-16:00 )
informacje o produktach, dostępność, realizacja zamówień, statusy wysyłek, faktury zakupu, zapytania ofertowe, wyceny, porady ekspertów
Wew 2. ( pn-pt: 10:00-17:00 )
informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl
Link: allegro.pl/-i6359675659.html
Asseco Wapro WF-KaPeR BIURO - 1 stanowisko - W-wa
ll
l l
l l
l l
l l
l l
ll
Dane
Kontaktowe
Telefon:
(48) 22 397 48 10
Tel. kom1:
(48) 690 96 11 11
Tel. kom2:
(48) 690 97 11 11
E-mail:
sklep@eremsys.pl
Skype:
eremsys
Nasze
Kategorie
l» Comarch OPT!MAl
l» SAGE Symfonial
l» Asseco WAPROl
l» InSERTl
l» DGCSl
Realizacja
Zamówienia
Wpłata na konto:
Eremsys s.c.
ul.Grażyny 15 / 329
02-548 Warszawa
75 2490 0005 0000 4500 2938 9349
Płatność systemem PayU
Płatność przy odbiorze
Tylko powyżej 10 komentarzy pozytywnych
Opcje
Wysyłki
POCZTA POLSKA
12zł Paczka Pocztowa
14,5zł Paczka Pocztowa Priorytetowa
16zł Przesyłka pobraniowa
19zł Przesyłka Pobraniowa Priorytetowa
Odbiór osobisty
0zł Odbiór w siedzibie firmy
Asseco WAPRO WF-KaPeR Win
WF-KaPeR Win - Finanse i Księgowość - BIURO - pakiet sieciowy (licencja na pierwsze stanowisko), dowolna liczba firm
Finanse i Księgowość WF-KaPeR
WF-KaPeR dla Windows jest systemem przeznaczonym do prowadzenia księgowości opartej na księdze przychodów i rozchodów lub ryczałtowej ewidencji sprzedaży prowadzenia uproszczonych płac, ewidencji środków trwałych i rozliczenia samochodów. Dzięki możliwości obsługi wielu podmiotów gospodarczych oraz możliwości pracy w sieci może być z powodzeniem używany również przez biura rachunkowe. Program umożliwia obliczanie i drukowanie deklaracji podatkowych, rozliczanie prywatnych samochodów, emisję dokumentów księgowych i wiele innych.
WF-KaPeR dla Windows zawiera mechanizm ewidencjonowania środków trwałych oraz odliczania miesięcznych odpisów amortyzacyjnych. Umożliwia ewidencję wyposażenia zakupionego dla potrzeb firmy nie sklasyfikowanego jako środki trwałe. W zależności od wariantu program pozwala także na obsługę wynagrodzeń oraz tworzenia deklaracji dla ZUS i Urzędu Skarbowego.
WF-KaPeR dla Windows jest wynikiem połączenia dotychczasowych bogatych doświadczeń firmy, jako producenta aplikacji biznesowych, z możliwościami, jakie daje zastosowanie najnowszych technologii informatycznych. Program jest w pełni kompatybilny ze środowiskiem i interfejsem Microsoft Windows - pracuje pod kontrolą Windows 95, 98, 2000, NT, ME, XP, Vista maksymalnie wykorzystując zalety każdego z tych systemów operacyjnych.
Księgowość pod kontrolą
Program WF-KaPeR jest aplikacją, która znajduje zastosowanie zarówno w profesjonalnych biurach rachunkowych, jak też w małych rodzinnych firmach. Program został tak zaprojektowany, aby użytkownicy rozpoczynający działalność gospodarczą - nie znając szczegółowo przepisów podatkowych - mogli samodzielnie prowadzić dokumentację księgową.
Po zainstalowaniu aplikacja jest gotowa do pracy bez potrzeby wstępnej konfiguracji. Praca z programem wymaga wprowadzania jedynie podstawowych danych, pozostałe operacje związane np. z naliczaniem składek ubezpieczeniowych czy wprowadzaniem zapisów do rejestrów VAT realizowane są automatycznie. Automatyzacja ta oszczędza czas i zmniejsza ryzyko popełnienia błędu.
WF-KaPeR jest w pełni dostosowany do obowiązującego prawa i na bieżąco aktualizowany zgodnie z jego zmianami, dzięki czemu zwalnia użytkownika z konieczności poznania szczegółowych przepisów możliwości obsługi wielu podmiotów gospodarczych oraz możliwości pracy w sieci jest również z powodzeniem używany przez biura rachunkowe. księgową.
Bogata funkcjonalność
WF-KaPeR łączy w sobie cechy wielu specjalistycznych programów obsługując jednocześnie obszary działalności związane z księgowością, środkami trwałymi, jak też z płacami i umowami cywilnoprawnymi - wszystko zostało zoptymalizowane kątem małych przedsiębiorstw.
Program został wzbogacony również o gotowe, automatycznie wypełniane formularze deklaracji podatkowych VAT, PIT i NIP ze wszystkimi załącznikami. WF-KaPeR obsługuje również deklaracje w formie elektronicznej.
Aplikacja wykorzystuje formularze pochodzące z największej, dostępnej bazy dokumentów elektronicznych w Polsce www.iform.pl
Firma www.signform.pl sp. z o.o. działa na rynku polskim od 2000 roku i zawiera już ponad 5 000 wzorów dokumentów oraz pism stosowanych w każdej działalności gospodarczej oraz do użytku prywatnego.
WF-KaPeR BIURO
Możliwa jednoczesna praca wielu użytkowników, obsługa dowolnej ilości podmiotów.
• Eksport danych do arkusza kalkulacyjnego
• Eksport wydruków do formatu .pdf
• Kontrola uprawnień użytkowników do dostępu do poszczególnych funkcji programu
• Możliwość tworzenia harmonogramów zaplanowanych działań
• Możliwość monitorowania zmian dokonywanych w poszczególnych dokumentach
• Dodatkowe funkcje wspomagające pracę biura rachunkowego, w szczególności ułatwiające zarządzanie e-deklaracjami
Korzyści z użytkowania programu WF-KaPeR:
• Prosta instalacja przy bardzo bogatej funkcjonalności
• Szeroka gama formularzy podatkowych
• Bieżąca zgodność z obowiązującymi przepisami
• Dedykowany wariant dla biur rachunkowych
Finanse i Księgowość WF-KaPeR - porównanie wariantów
Jak do nas trafić:
Eremsys s.c.
Grażyny 15 (na wysokości metra Racławicka),
02-548 Warszawa - Mokotów
Mapa poglądowa:
Mapa szczegółowa:
Link: allegro.pl/-i6075099548.html
NOWA najtańsza drukarka OKI C822, A3 PROMOCJA!
Mam do sprzedania zupełnie nową drukarkę model OKI C822. Drukarka kolorowa, formaty druku A4 oraz A3.
Drukarka jest nowa, nigdy nie była używana - nie została wyciągnięta z opakowania, cały czas jest zafoliowana.
W raze jakichkolwiek pytań bardzo proszę o kontakt telefoniczny ( 692 - pokaż numer telefonu -
) lub mailowy, najlepiej odbiór osobisty w Warszawie,
Pozdrawiam serdecznie :)
Poniżej kilka informacji o oferowanym produkcie:
Niezawodność i elastyczność kolorowego druku A3 i A4 w przystępnej cenie.
C822 jest doskonałym rozwiązaniem dla mikro i małych przedsiębiorstw lub grup roboczych szukających możliwości druku w jak najszerszym spektrum formatów. Model C822 obsługuje arkusze od A6 do A3, zapewniając najwyższą jakość standardowych wydruków biznesowych jak i bardziej wymagających pod względem technicznym materiałów marketingowych. To wszystko w jednym urządzeniu oferowanym w bardzo przystępnej cenie. Dzięki C822 profesjonalne, kolorowe wydruki będą w zasięgu każdej firmy, nawet przy bardzo napiętym budżecie.
Szybka praca, solidna konstrukcja i znakomita jakość druku w kolorze
Zastosowanie zaawansowanej technologii LED pozwoliło ograniczyć do minimum liczbę wykorzystanych w konstrukcji części ruchomych, dzięki czemu drukarki OKI są jeszcze bardziej niezawodne. W trosce o komfort i bezpieczeństwo użytkowników C822 objęty jest 3-letnią gwarancją.
Różnorodność formatów
C822 to wszechstronność drukowania na szerokiej gamie nośników o różnych formatach i gramaturze: od A6 aż do A3, w tym banerówdługości dochodzącej nawet do 1321 mm. Z łatwością obsługiwane są nośniki o gramaturze nawet 256 g/m2 , a papier trafia do drukarki zpodajnika o pojemności 400 arkuszy, który można rozbudować do 930. C822 zawiera wielofunkcyjny podajnik umożliwiający stosowanie niestandardowych rodzajów papieru
Inteligentny druk w Twojej firmie i zintegrowane zarządzanie drukiem
Funkcjonalność C822 zwiększy wydajność i wszechstronność każdej firmy przyczyniając się do poprawy jej wizerunku. Dzięki kontroli druku za pomocą gamy inteligentnych aplikacji można zwiększyć wydajność i obniżyć koszty.
Template Manager – tworzenie i samodzielne drukowanie profesjonalnych dokumentów takich jak: wizytówki, ulotki, etykiety CD /DVD, informacje w punktach sprzedaży, banery i plakaty
Print Job Accounting – monitorowanie i kontrola druku sieciowego
Print SuperVision – kontrolowanie i rozwiązywanie problemów z drukarkami w sieci
Colour Access Policy Manager (CAPM) – kontrolowanie i monitoring praw dostępu użytkowników
Optional Print Release Function – zarządzanie i kontrolowanie pracy drukarki przy wykorzystaniu czytnika kart inteligentnych. Szczególnie przydatne przy wielu wspólnych użytkownikach drukarki
Secure Print – chroni druk poufnych dokumentów za pomocą kodu PIN wpisywanego z klawiatury numerycznej. Ponadto w połączeniu z opcjonalnym interfejsem kart inteligentnych aplikacja Secure Print pozwala na zarządzanie drukiem poufnych dokumentów w firmie.
Mobile Printing - za pomocą łatwo dostępnego oprogramowania i aplikacji takich jak ePrint i Cortado Workplace można drukować w wysokiej rozdzielczości bezpośrednio z iPada, iPhone’a lub innego smartfona. Drukuj gdziekolwiek jesteś, bez podłączania do PC czy Mac-a.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgYrCj.html
Rachunkowość przedsiębiorstw według ustawy o rachunkowości w 2015 r.
Rachunkowość stanowi logiczny, całościowy i zwarty system, który rozpoczyna się od pomiaru, udokumentowania i księgowego uęcia operacji gospodarczych, a kończy sporządzeniem, zbadaniem, zatwierdzeniem i składaniem do właściwego rejestru sprawozdania finansowego.Treść pracy ,,Rachunkowość przedsiębiorstw według ustawy o rachunkowości znowelizowanej w 2015 r." ujęto w 12 rozdziałach. Rozdział pierwszy zawiera uniwersalne i niezmienne zasady rachunkowości oraz obowiązujące przepisy, które powinna znać zarówno osoba bezpośrednio prowadząca rachunkowość, jak i chcąca zrozumieć dostarczane przez ten system informacje w celu ich wykorzystania jako podstawy podejmowania decyzji. Kolejne rozdziały poświęcone są omówieniu ewidencji aktywów trwałych, środków pieniężnych i rozrachunków, materiałów i towarów, kosztów i przychodów, produktów, kapitałów i wyniku finansowego, rachunkowości łączących się spółek. W rozdziałach XI i XII przedstawiono sprawozdawczość finansową oraz rachunkowość mikro i małych jednostek. Zamiarem autorów było podjęcie próby stworzenia opracowania, które spełniałoby rolę pomocy dydaktycznej i poradnika praktycznego. Zgodnie z tytułem jest ono przeznaczone dla osób znających podstawy rachunkowości. Mogą z niego korzystać studenci stacjonarnych i niestacjonarnych studiów wydziałów ekonomicznych wyższych uczelni, słuchacze studiów podyplomowych, księgowi przedsiębiorstw, uczestnicy kursów i seminariów prowadzonych w ramach akcji szkoleniowych oraz wszyscy chcący poznać i pogłębić wiedzę z dziedziny rachunkowości prowadzonej na podstawie znowelizowanej w 2015 r. ustawy o rachunkowości. Wydawnictwo: EKSPERT Wydawnictwo i Doradztwo Wrocław 2016 r. Autorzy: Praca zbiorowa pod redakcją Kazimierza Sawickiego ISBN 978 - pokaż numer telefonu -
9-77-7 Ilość stron: 392 Oprawa: miękka Zachęcam do kupna, książka prawie wcale nie używana, tylko kilka razy otwarta. Zapraszam do kupna. Możliwa wysyłka na koszt kupującego (list polecony ekonomiczny 8zł. lub paczka za pobraniem 23zł). Kontakt poprzez serwis OLX lub tel. 519 - pokaż numer telefonu -
.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDetQf9.html
Prosty i wygodny system do ewidencjonowania sprzedaży mikroSubiekt
Program mikroSubiekt dla Windows to niezwykle prosty i przyjazny system odpowiedzialny za ewidencjonowanie sprzedaży. Jest on dedykowany przede wszystkim małym firmom handlowo-usługowym, których działalność nie wymaga oprogramowania obsługującego magazyny. Z mikroSubiekta dla Windows mogą korzystać zarówno zaawansowani, jak i początkujący użytkownicy programów komputerowych. Nowoczesny interfejs, intuicyjna instalacja, łatwa obsługa oraz wszystkie niezbędne funkcje umożliwiają szybką i niezawodną obsługę działów sprzedaży małych firm handlowo-usługowych.
System jest kontynuatorem linii produktów, które mają już ugruntowaną pozycję na rynku oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw. Ta mała wersja znanego systemu do obsługi sprzedaży doskonale spełni powierzone jej zadania.
Do najważniejszych cech mikroSubiekta dla Windows należą:
-obsługa faktur VAT sprzedaży, paragonów i faktur korygujących;
-uproszczona obsługa ewidencji dokumentów nierozliczonych (funkcja Rozlicz);
-obsługa kartotek: towarów, usług i kontrahentów;
-wielowalutowość wydruków dokumentów i cenników;
-sprzedaż towarów przez wartość (np. paliwa);
-przypisanie domyślnej formy płatności do kontrahenta;
-przypisanie domyślnych marż dla towarów;
-sprawdzanie unikatowości kodu kreskowego w towarach;
możliwość fiskalizacji dokumentów sprzedaży na drukarkach fiskalnych (współpraca z wieloma modelami drukarek);
-wiele podstawowych zestawień takich jak: bilans, sprzedaż wg asortymentu, sprzedaż w okresie, itd.;
-możliwość zbiorczej zmiany stawek VAT w kartotece towarowej;
-możliwość przeprowadzenia eksportu danych w formacie EDI++ do wykorzystania przez systemy księgowe firmy InsERT (np. Rachmistrz GT, Rewizor GT);
-współpraca z Microsoft SQL Server 2005, 2008, 2008 R2 oraz 2012;
-praca w systemie Windows XP, Windows Vista, Windows 7;
-funkcja umożliwiająca zgłaszanie sugestii przez Internet;
możliwość rejestracji elektronicznej.
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID3mvch.html
Insert Rewizor GT rozszerzenie open dla biur rachunkowych
Dodatek do rewizor GT znoszący ograniczenie ilości obsługiwanych podmiotów gospodarczych dla posiadaczy (biur rachunkowych) zarejestrowanego Rewizora GT na biuro rachunkowe
Rewizor GT to profesjonalny system finansowo-księgowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Program stworzony jest w oparciu o Ustawę o Rachunkowości oraz dostosowany do wymogów Unii Europejskiej. Przeznaczony zarówno dla samodzielnych księgowych jak i biur rachunkowych. Rewizor GT posiada pełną gamę funkcji potrzebnych do sprawnego prowadzenia księgi handlowej: od administrowania planami kont, poprzez dekretację i księgowanie, zarządzanie rozrachunkami, po obsługę środków trwałych.
Rewizor GT jest programem niezwykle prostym w obsłudze, o nowoczesnym interfejsie zapewniającym najwyższą ergonomię i wygodę pracy. Dzięki intuicyjnemu kreatorowi wdrożeniowemu początek pracy z programem nie sprawi trudności nawet mniej wprawnym użytkownikom.
Rewizor GT to część składowa systemu InsERT GT – w pełni zintegrowanego pakietu programów do prowadzenia firmy z sektora MSP, zawierającego także program do obsługi sprzedaży – Subiekt GT, system kadrowo-płacowy – Gratyfikant GT oraz system zarządzania relacjami z klientami – Gestor GT. W Rewizorze GT możliwa jest podstawowa obsługa płac dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT.
Podstawowe cechy Rewizora GT:
elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, automatycznie tworzenie kont kartotekowych przez podłączanie kartotek, obsługa kont pozabilansowych;
rozbudowana dekretacja: podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty zaksięgowane, automatyzacja wykonywanych czynności (tworzenie i rozliczanie rozrachunków, generowanie zapisów VAT), obsługa dekretów walutowych;
zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie); ścisłe powiązanie rozrachunków z zapisami na kontach; pełna historia rozrachunków; rozrachunki wspólne z Subiektem GT;
ewidencja i rozliczanie podatku VAT w pełni zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą: ewidencjonowanie transakcji VAT krajowych (dostawy i nabycia), wewnątrzwspólnotowych (WNT i WDT) oraz pozaunijnych (eksport towarów, import towarów); automatyczne wyliczanie deklaracji VAT-7/7K - rozliczanie miesięczne lub kwartalne;
automatyczne tworzenie dekretów księgowych za pomocą dekretacji kontekstowej i importu; rozbudowane schematy importu; szczególne wsparcie dla użytkowników pracujących jednocześnie na Subiekcie GT i Rewizorze GT (moduł Dokumenty do dekretacji);
funkcje specjalnie przygotowane dla biur rachunkowych: obsługa dowolnej liczby podmiotów gospodarczych, przenoszenie planów kont z innych podmiotów, zbiorcze operacje na licencjach, import dokumentów z pliku wygenerowanego przez zdalnego Subiekta GT, archiwizacja wszystkich podmiotów jednocześnie i inne;
ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz operacji z nimi związanych;
definiowanie i wyliczanie szeregu sprawozdań i zestawień finansowych oraz deklaracji skarbowych;
tworzenie wydruków graficznych (wszystkie) i tekstowych (główne); zaawansowane zarządzanie wydrukami graficznymi z poziomu programu;
motor bazy danych Microsoft SQL Server 2008 R2 zapewniający wysoką wydajność i bezpieczeństwo pracy;
praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku, współpraca z innymi programami firmy InsERT.
Rewizor GT dostępny jest również w specjalnej ofercie przygotowanej dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, która umożliwia zakup programu
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDbjxe1.html
Insert Rewizor GT pełna księgowość FV
Rewizor GT to profesjonalny system finansowo-księgowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Program stworzony jest w oparciu o Ustawę o Rachunkowości oraz dostosowany do wymogów Unii Europejskiej. Przeznaczony zarówno dla samodzielnych księgowych jak i biur rachunkowych.
Rewizor GT posiada pełną gamę funkcji potrzebnych do sprawnego prowadzenia księgi handlowej: od administrowania planami kont, poprzez dekretację i księgowanie, zarządzanie rozrachunkami, po obsługę środków trwałych.
Rewizor GT jest programem niezwykle prostym w obsłudze, o nowoczesnym interfejsie zapewniającym najwyższą ergonomię i wygodę pracy. Dzięki intuicyjnemu kreatorowi wdrożeniowemu początek pracy z programem nie sprawi trudności nawet mniej wprawnym użytkownikom.
Rewizor GT to część składowa systemu InsERT GT – w pełni zintegrowanego pakietu programów do prowadzenia firmy z sektora MSP, zawierającego także program do obsługi sprzedaży – Subiekt GT, system kadrowo-płacowy – Gratyfikant GT oraz system zarządzania relacjami z klientami – Gestor GT. W Rewizorze GT możliwa jest podstawowa obsługa płac dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT.
Podręcznik obsługi Rewizora GT
Podręcznik rachunkowości
Podstawowe cechy Rewizora GT:
* elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, automatycznie tworzenie kont kartotekowych przez podłączanie kartotek, obsługa kont pozabilansowych;
* rozbudowana dekretacja: podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty zaksięgowane, automatyzacja wykonywanych czynności (tworzenie i rozliczanie rozrachunków, generowanie zapisów VAT), obsługa dekretów walutowych;
* zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie); ścisłe powiązanie rozrachunków z zapisami na kontach; pełna historia rozrachunków; rozrachunki wspólne z Subiektem GT;
* ewidencja i rozliczanie podatku VAT w pełni zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą: ewidencjonowanie transakcji VAT krajowych (dostawy i nabycia), wewnątrzwspólnotowych (WNT i WDT) oraz pozaunijnych (eksport towarów, import towarów); automatyczne wyliczanie deklaracji VAT-7/7K - rozliczanie miesięczne lub kwartalne;
* automatyczne tworzenie dekretów księgowych za pomocą dekretacji kontekstowej i importu; rozbudowane schematy importu; szczególne wsparcie dla użytkowników pracujących jednocześnie na Subiekcie GT i Rewizorze GT (moduł Dokumenty do dekretacji);
* funkcje specjalnie przygotowane dla biur rachunkowych: obsługa dowolnej liczby podmiotów gospodarczych, przenoszenie planów kont z innych podmiotów, zbiorcze operacje na licencjach, import dokumentów z pliku wygenerowanego przez zdalnego Subiekta GT, archiwizacja wszystkich podmiotów jednocześnie i inne;
* ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz operacji z nimi związanych;
* definiowanie i wyliczanie szeregu sprawozdań i zestawień finansowych oraz deklaracji skarbowych;
* tworzenie wydruków graficznych (wszystkie) i tekstowych (główne); zaawansowane zarządzanie wydrukami graficznymi z poziomu programu;
* motor bazy danych Microsoft SQL Server 2008 R2 zapewniający wysoką wydajność i bezpieczeństwo pracy;
* praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku, współpraca z innymi programami firmy InsERT.
Funkcjonalność Rewizora GT można wzbogacić, instalując specjalne pakiety rozszerzeń: niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT. Natomiast użytkownikom, którzy wymagają nietypowych rozwiązań, dostosowanych do specyficznych potrzeb firmy, polecamy dodatek Sfera dla Rewizora GT.
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID5Swj.html
ZASILACZ KOMPUTEROWY 400W MOLEX ATX SATA RADOM
- l l l l
Wszystkie zasilacze które są przez nas oferowane cechują się bardzo cichym działaniem oraz długotrwałą pracą.
Zasilacze są przetestowane i sprawne w 100%! Galeria przedmiotu Charakterystyka produktu Producenci MODECOM, FEEL itp ( Losowo) Modele Losowo Moc 400W Wymiary Zgodne z ATX Złącza min:
20 + 4 PIN Power
Power 4 Pin
SATA
Sprawdź bestsellery w ZIKOMOdbiór osobisty
- Zależy Ci na szybkim odbiorze towaru?
- A może cenisz możliwość sprawdzenia sprzętu przed zakupem?
Jeśli tak to trafiłeś idealnie! Nasze salony są cały czas do Twojej dyspozycji.
Częstochowa
ul. Bór 66k
Godziny otwarcia:
Pon-Pt: 9.00-17.00
Sob: 9.00-14.00
mail: radom@zikom.pl
tel: +48533470716
tel: +48531503299
Kielce
ul. Orla 4
Godziny otwarcia:
Pon-Pt: 10.00-17.00
Sob: 10.00-14.00
email:kielce@zikom.pl
tel: +48531500849
Lublin
ul. Rusałka 17/3A
Godziny otwarcia:
Pon-Pt: 10.00-17.00
Sob: 10.00-14.00
email: lublin@zikom.pl
tel: +48530033123
Rzeszów
ul. Rejtana 69 (CH E.Leclerc)
Salon na I piętrze
Godziny otwarcia:
Pon-Pt: 10.00-17.00
Sob: 10.00-14.00
email: rzeszow@zikom.pl
tel: +48668800768
Białystok
ul. Św. Rocha 14a (DH Wenus)
Godziny otwarcia:
Pon-Pt: 10.00-17.00
Sob: 10.00-14.00
email: bialystok@zikom.pl
tel: +48884003035
Radom
ul. S. Zbrowskiego 100
Godziny otwarcia:
Pon-Pt: 10.00-17.00
Sob: 10.00-14.00
email: radom@zikom.pl
tel: +48534465656
Miło nam poinformować iż nasza firma jest oficjalnym partnerem firmy Microsoft w programie Registered Refurbisher. Program ten jest przeznaczony dla małych i średnich podmiotów które pragną oferować sprzęt komputerowy z preinstalownym oryginalnym oprogramowanie firmy Microsoft dla klientów detalicznych jak i przedsiębiorstw.
Dzięki temu macie pewność że każdy komputer oferowany przez firmę ZIKOM w ramach tego programu zawiera preinstalowany jeden z systemów Windows w polskiej wersji językowej wraz z naklejką COA potwierdzająca autentyczność.
Odnowiona licencja, co ważne dla przedsiębiorców - ma charakter komercyjny, przez co pozwala ona na dowolne użytkowanie produktu - również w celach zarobkowych. Jest to bardzo istotna kwestia dla wszystkich tych którzy chcą mieć pewność co do oryginalności i legalności użytkowanego systemu. Raty SANTANDER
Miło nam również poinformować że jesteśmy jedną z 35 tys. firm która podjęła pracę z firmą Santander i została obdarzona zaufaniem jako kolejny z partnerów. Dlaczego miałbyś zdecydować się na raty? Dzięki nim masz możliwość nabycia naszych wybranych produktów przed czasem zanim uskładasz wymaganą ilość gotówki, dzięki czemu mogą one Ci służyć i ułatwiać pracę praktycznie "od zaraz". Kupując upragniony sprzęt dzięki ratom, oszczędności możesz przeznaczyć na inny cel - lub też zakupić towar droższy / lepszej jakości, a poniesiona inwestycja niejednokrotnie zwróci Ci się z nawiązka.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tej możliwości - skontaktuj się z nami lub odwiedź nas salon! Ponad 40 tys. zadowolonych klientów! Do każdego zakupu paragon lub faktura VAT! Aż 6 oddziałów w Polsce! Zwrot towaru do 14 dni Szybka i pomocna obsługa 12 miesięcy gwarancji!
Kupując w naszej firmie masz pewność że zostaniesz obsłużony przez profesjonalistów, którzy tworzą razem znakomity zespół dzięki którym obecna pozycja na rynku firmy ZIKOM nie zostałaby osiągnięta. Jesteśmy cały czas do Twojej dyspozycji - przekonaj się sam że warto nam zaufać!
Za wysyłkę płacisz tylko raz, komputery nie są plombowane, możliwość zwrotu również przy zakupie stacjonarnym, każdy sprzęt jest czyszczony i sprawdzany - gwarantujemy że jakość obsługi klienta jest u nas priorytetem!
Szybka i bezpieczna dostawa!
Pytanie? Potrzebujesz porady? Skontaktuj się z nami telefonicznie, e-mailowo lub przez GG Program Ochrony Kupujących,12 miesięcy gwarancji i 14 dni na zwrot!
W pełni legalna zarejestrowana firma z wieloletnią tradycją
Dane firmy
F.H.U. ZIKOM
Bór 66 k
42-200 Częstochowa
REGON: 151536380
NIP:
949-063-43-65
Przelew30114020040000330274767696 Szybkie platnosci payu
Płatność przy odbiorze
Płatność kartą przy odbiorze
wykonanie szablonu: fresh1.pl
Link: allegro.pl/-i6136938436.html
Telefon CISCO IP PHONES 7910 VOIP SIECIOWY
- l l l l
Wszystkie urządzenia, które są przez nas oferowane cechują się długotrwałą pracą.
Wyposażony m.in w:
- 2x standardowy port ethernet RJ45
- Wyświetlacz LCD z możliwością wyświetlania chociażby daty, numeru telefonów czy statusów połączeń.
Telefony są przetestowane i sprawne w 100%! Galeria przedmiotu Charakterystyka produktu Producent Cisco Model IP 7910 Dodatkowe Funkcje VoIP Sprwdź bestsellery w ZIKOM 8
Odbiór osobisty
- Zależy Ci na szybkim odbiorze towaru?
- A może cenisz możliwość sprawdzenia sprzętu przed zakupem?
Jeśli tak to trafiłeś idealnie! Nasze salony są cały czas do Twojej dyspozycji.
Częstochowa
ul. Bór 66k
Godziny otwarcia:
Pon-Pt: 9.00-17.00
Sob: 9.00-14.00
mail: czestochowa@zikom.pl
tel: +48533470716
tel: +48531503299
Kielce
ul. Orla 4
Godziny otwarcia:
Pon-Pt: 10.00-17.00
Sob: 10.00-14.00
email:kielce@zikom.pl
tel: +48531500849
Lublin
ul. Rusałka 17/3A
Godziny otwarcia:
Pon-Pt: 10.00-17.00
Sob: 10.00-14.00
email: lublin@zikom.pl
tel: +48530033123
Rzeszów
ul. Rejtana 69 (CH E.Leclerc)
Salon na I piętrze
Godziny otwarcia:
Pon-Pt: 10.00-17.00
email: rzeszow@zikom.pl
tel: +48668800768
Białystok
ul. Św. Rocha 14a (DH Wenus)
Godziny otwarcia:
Pon-Pt: 10.00-17.00
Sob: 10.00-14.00
email: bialystok@zikom.pl
tel: +48884003035
Radom
ul. S. Zbrowskiego 100
Godziny otwarcia:
Pon-Pt: 10.00-17.00
Sob: 10.00-14.00
email: radom@zikom.pl
tel: +48534465656
Miło nam poinformować iż nasza firma jest oficjalnym partnerem firmy Microsoft w programie Registered Refurbisher. Program ten jest przeznaczony dla małych i średnich podmiotów które pragną oferować sprzęt komputerowy z preinstalownym oryginalnym oprogramowanie firmy Microsoft dla klientów detalicznych jak i przedsiębiorstw.
Dzięki temu macie pewność że każdy komputer oferowany przez firmę ZIKOM w ramach tego programu zawiera preinstalowany jeden z systemów Windows w polskiej wersji językowej wraz z naklejką COA potwierdzająca autentyczność.
Odnowiona licencja, co ważne dla przedsiębiorców - ma charakter komercyjny, przez co pozwala ona na dowolne użytkowanie produktu - również w celach zarobkowych. Jest to bardzo istotna kwestia dla wszystkich tych którzy chcą mieć pewność co do oryginalności i legalności użytkowanego systemu. Raty SANTANDER
Miło nam również poinformować że jesteśmy jedną z 35 tys. firm która podjęła pracę z firmą Santander i została obdarzona zaufaniem jako kolejny z partnerów. Dlaczego miałbyś zdecydować się na raty? Dzięki nim masz możliwość nabycia naszych wybranych produktów przed czasem zanim uskładasz wymaganą ilość gotówki, dzięki czemu mogą one Ci służyć i ułatwiać pracę praktycznie "od zaraz". Kupując upragniony sprzęt dzięki ratom, oszczędności możesz przeznaczyć na inny cel - lub też zakupić towar droższy / lepszej jakości, a poniesiona inwestycja niejednokrotnie zwróci Ci się z nawiązka.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tej możliwości - skontaktuj się z nami lub odwiedź nas salon! Ponad 40 tys. zadowolonych klientów! Do każdego zakupu paragon lub faktura VAT! Aż 6 oddziałów w Polsce! Zwrot towaru do 14 dni Szybka i pomocna obsługa 12 miesięcy gwarancji!
Kupując w naszej firmie masz pewność że zostaniesz obsłużony przez profesjonalistów, którzy tworzą razem znakomity zespół dzięki którym obecna pozycja na rynku firmy ZIKOM nie zostałaby osiągnięta. Jesteśmy cały czas do Twojej dyspozycji - przekonaj się sam że warto nam zaufać!
Za wysyłkę płacisz tylko raz, komputery nie są plombowane, możliwość zwrotu również przy zakupie stacjonarnym, każdy sprzęt jest czyszczony i sprawdzany - gwarantujemy że jakość obsługi klienta jest u nas priorytetem!
Szybka i bezpieczna dostawa!
Pytanie? Potrzebujesz porady? Skontaktuj się z nami telefonicznie, e-mailowo lub przez GG Program Ochrony Kupujących,12 miesięcy gwarancji i 14 dni na zwrot!
W pełni legalna zarejestrowana firma z wieloletnią tradycją
Dane firmy
F.H.U. ZIKOM
Bór 66 k
42-200 Częstochowa
REGON: 151536380
NIP:
949-063-43-65
Przelew30114020040000330274767696 Szybkie platnosci payu
Płatność przy odbiorze
Płatność kartą przy odbiorze
wykonanie szablonu: fresh1.pl
Link: allegro.pl/-i5734880381.html
Switch 24 porty 19" Edimax ES-3124RL
SWITCH 24-PORTOWY 19" EDIMAX ES-3124RL
24 portowy switch Fast Ethernet firmy Edimax oferuje profesjonalne rozwiązanie dla Twojej sieci. Switch Fast Ethernet można zastosować, zależnie od Twoich potrzeb, zarówno w sieci szkieletowej jak i do podłączenia użytkowników końcowych. Switch jest profesjonalnym urządzeniem oferowanym w przystępnej cenie - umożliwiając zastosowanie nowej technologii przy niewielkich kosztach.
Switch pracuje z prędkością 10/100Mbps z funkcją auto-negocjacji dla wszystkich portów, umożliwiając stopniową migrację do 100Mbps bez czasochłonnej i kosztownej zmiany wszystkich urządzeń na Fast Ethernet jednocześnie. Wszystkie porty automatycznie wykrywają także połączenia half i full duplex dla konfiguracji z serwerami lub połączeń między switchami. Można także agregować pasmo do max. 2Gbps.
Switch może być użyty w następujących sytuacjach:
w sieci szkieletowej by wyeliminować "wąskie gardła" i poprawić przepustowość.
zwiększenie liczby użytkowników i poprawienie rozgałęzienia sieci.
w przypadku podłączenia użytkowników, zapewnia wysoką wydajność połączenia.
Ten 24-portowy switch jest dostępny w 19" obudowie rackowej. Urządzenie kierowane jest do zastosowania w sieciach firmowych małych i średnich przedsiębiorstw.
Główne cechy:
Zgodny ze standardami IEEE802.3 Ethernet, IEEE802.3u Fast Ethernet
Architektura Store-and-Forward; praca z pełną prędkością łącza
Wszystkie porty UTP pracują w trybie Auto-MDI/MDI-X
Wszystkie porty UTP pracują w trybie full/half duplex oraz auto-negotiation
Wspiera funkcję flow control: back pressure dla trybu half-duplex, IEEE 802.3x dla trybu full-duplex
Diody LED
Wbudowany zasilacz
Obudowa 19" (Rackmount)
Specyfikacja:
Standardy:IEEE802.3 IEEE802.3u IEEE802.3x
10/100Mbps: 24 x 100/10M (RJ-45)Auto-MDI/MDI-X
Tablica adresów MAC: ES-3124RL : 8K
Bufor pamięci: ES-3124RL : 768Kbytes
Zasilanie : 100-240VAC 50-60Hz
Wymiary: 45(H) x 445(W) x 120(D) mm
Masa: 1.8 kg
Temperatura: 10-55˘XC
Wilgotość: 0 - 90% (Non-condensing)
Certyfikaty: FCC Class A CE Mark C-Tick
W zestawie:
switch 24-portowy Edimax ES-3124RL,
mocowanie do szafy 19",
przewód zasilający.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDcpUlD.html
Logistyka w biznesie.
Logistyka w biznesie. Praca zbiorowa pod redakcją Marka Ciesielskiego. Książka w miękkiej okładce. Nosi niewielkie ślady użytkowania.
Autorzy logistyki w biznesie podjęli próbę własnej oceny sposobów analizy i rozwiązywania problemów logistycznych w polskich przedsiębiorstwach produkcyjno-handlowych. Wyjaśnili pojęcia podstawowe i relacje między logistyką a współczesnymi koncepcjami zarządzania. Ponadto poruszyli zagadnienia zogniskowane wokół systemów logistycznych przedsiębiorstw, zapasów, kosztów, zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji. Uwypuklili problematykę sieci dostaw jako wyzwanie strategiczne dla wielu polskich firm oraz funkcjonowanie wybranych operatorów logistycznych i tendencje rozwojowe branży usług logistycznych.
Liczba stron 240
Rok wydania 2006
Miejsce wydania Warszawa
Wydanie I
Oprawa miękka
Format 162x237
Spis treści
Wstęp
Rozdział 1. Współczesna logistyka
1.1. Podstawowe pojęcia i problemy
1.2. Logistyka a podstawowe koncepcje zarządzania
1.3. Logistyka w tworzeniu przewagi konkurencyjnej|
Rozdział 2. System logistyczny w przedsiębiorstwie
2.1. System logistyczny przedsiębiorstwa
2.2. Zadania działu logistyki i jego miejsce w strukturze przedsiębiorstwa
2.3. Usprawnianie procesów logistycznych w przedsiębiorstwie
2.4. Kształtowanie systemu logistycznego w małych i średnich przedsiębiorstwach
Rozdział 3. Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie
3.1. Cele zarządzania zapasami
3.2. Określanie poziomu zapasów i organizacja systemu składania zamówień
3.3. Zapasy w wielu miejscach lokalizacji
3.4. Zapasy w różnych przedsiębiorstwach
Rozdział 4. Rachunek kosztów logistyki
4.1. Koncepcje i strategie w zarządzaniu a rachunek kosztów logistyki
4.2. Tradycyjny rachunek kosztów logistyki
4.3. Bezpośrednia rentowność produktu
4.4. Rachunek kosztów działań
Rozdział 5. Logistyka zaopatrzenia
5.1. Zarządzanie bazą dostawców
5.2. Organizacja działu zaopatrzenia
Rozdział 6. Logistyka produkcji
6.1. Obszary logistyki produkcji
6.2. Informatyczne wspomaganie zarządzania logistycznego
Rozdział 7. Logistyka dystrybucji
7.1. Istota i znaczenie logistycznej obsługi klienta
7.2. Elementy logistycznej obsługi klienta
7.3. Standardy logistycznej obsługi klienta
7.4. Pomiar i kontrola jakości obsługi klienta
Rozdział 8. Sieci dostaw
8.1. Sieci gospodarcze a sieci dostaw
8.2. Model zarządzania sieciami dostaw
8.3. Tworzenie sieci dostaw
8.4. Zarządzanie sieciami dostaw w praktyce
8.5. Analiza przypadku Apator SA
8.6. Ankieta
Rozdział 9. Rynek usług logistycznych
9.1. Usługi logistyczne
9.2. Przedsiębiorstwa TSL
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDcC1Ar.html
Serwis laptopów notebooków - naprawa płyt głównych , kart grafiki Bga
Firma MEGA SERWIS IT zajmuje się naprawą komputerów przenośnych, posiadamy duże doświadczenie w zakresie serwisu wielu różnych modeli notebooków. Staramy się sprostać oczekiwaniom klienta, dlatego w profesjonalny i odpowiedzialny sposób podchodzimy do usług jakie oferujemy.
Naszym klientom proponujemy kompleksową obsługę. Przyjmujemy zgłoszenia zarówno od osób fizycznych jak i małych , średnich oraz dużych przedsiębiorstw, instytucji, jak też niezależnych informatyków mających w opiece wiele firm.
Specjalizujemy się w naprawach notebooków:
HP, DELL, TOSHIBA, IBM, ACER, LENOVO, MEDION, PACKARD BELL, GERICOM, ASUS, COMPAL, COMPAQ, FUJITSU-SIEMENS, LG, MSI, SONY VAIO, SAMSUNG, ARISTO, BENQ, MEDION WYKONUJEMY USŁUGI:
- naprawa płyty głównej
- naprawa podświetlenia matrycy
- naprawa układu zasilania
- naprawa układu chłodzenia
- naprawa kart graficznych
- wymiana naprawa gniazda zasilania
- wymiana gniazd USB, LAN, VGA i inne
- wymiana matrycy LCD
- wymiana obudowy
- wymiana świetlówek w matrycy
- wymiana dysku twardego
- wymiana układów SMD, BGA
- wymiana naprawa zawiasów
- aktualizacja BIOS
- dołożenie pamięci RAM
- instalacja systemu operacyjnego
- odzyskiwanie danych
-naprawy laptopów netbooków po zalaniu cieczą
Polecamy usługi profilaktyczne które wydłużają niezawodną pracę notebooka - Konserwacja i czyszczenie - chroni przed przegrzaniem się Twojego laptopa. Większość awarii w laptopach są spowodowane złym chłodzeniem. Koszt naprawy laptopa po przegrzaniu układu graficznego to 300-500 zł ale konserwacja, która poprawia chłodzenie to tylko 60~80zł netto
polecamy wykonywanie w naszej firmie okresowych przeglądów sprzętu komputerowego co:
12 miesięcy-normalne warunki pracy
6 miesięcy -trudne warunki pracy w dużym zapyleniu środowiska - praca laptopa w warsztacie ... na budowach....
UDZIELAMY GWARANCJI NA WYKONANE USŁUGI! Istnieje możliwość dojazdu serwisanta do klienta na terenie Dzierżoniowa, Bielawy, Pieszyc i okolic celem odbioru laptopa do serwisu. ( w promieniu 10 km od Dzierżoniowa i Bielawy dojazd gratis !!! )
Posiadamy w sprzedaży części do notebooków nowe i używane
-matryce LCD do noteboków od 8,9 cal do 18,4 cal - baterie oryginalne oraz zamienniki
- płyty główne do notebooków
-procesory, pamięci RAM, układy chłodzenia, wentylatory
-gniazda zasilania
-klawiatury
- obudowy, kadłubki, zawiasy, klapki
- dyski twarde 2,5 cal sata, IDE
- napędy dvdrw sata, IDE
- oryginalne zasilacze oraz tańsze zamienniki do laptopów
o dostępność części proszę pytać naszych handlowców ...
-
zapraszamy do naszego serwisu:
MEGA SERWIS IT
UL. NORWIDA (PAWILON OBOK RONDA POCHYŁEGO)
58-260 BIELAWA
PON-PT 9.00-17.00
SOB 9.00-14.00
www.megaserwisit.pl
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDSJRL.html
ATA... Usługi księgowo-rachunkowe i płacowo-kadrowe
Biuro Rachunkowe „Atalanta” specjalizuje się w świadczeniu kompleksowych usług księgowo-podatkowych dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Usługi;
- księga handlowa
- podatkowa księga przychodów i rozchodów
- ewidencja ryczałtowa
- Vat
- wnioski do Urzędu Pracy o dotacje.
- deklaracje ZUS, US GUS i innych
- sprawy kadrowo-płacowe pracowników
Cechuje nas zaangażowanie w sprawy klientów rzetelność, najwyższa jakość świadczonych usług oraz konkurencyjne ceny.
Posiadamy bogate i długo letnie doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji księgowej.
Księgowość on line, mobilnie, zdalna praca tzw. w chmurze. Odbiór dokumentów z siedziby klienta lub możliwość skanowania faktur na emaila.
Biuro Rachunkowe „Atalanta”
22-105 Okszów, ul. Sosnowa 34
Tel. 508 - pokaż numer telefonu -
.
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDdEWlr.html
Prognoza rozwoju sektora MŚP w kontekście rynku pracy A. Jabłoński
Recenzowane opracowanie stanowi przykład wartościowego multidyscyplinarnego ujęcia problematyki analizy rozwoju regionalnego z perspektywy czynnika decydującego- rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Osnową pracy jest analiza determinant rozwoju sektora MSP, a szczególnie roli kapitału ludzkiego.
Praca zawiera wartościowe ujęcia teoretyczne i praktyczne. Szczególnie cenne okazują się być rozważania teoretyczne na temat wyznaczników wartości regionu (miasta), a także rekomendacje strategiczne dla różnych instytucji otoczenia biznesu. Całość pracy wyróżnia się nowoczesnym podejściem do analiz wartości regionu, a także rzuca nowe światło dla podjęcia koniecznych zmian w podejściu do zarządzania regionem.
prof. nadzw. dr hab. Mirosław Kwieciński
uwaga prezentowana na zdjęciu karta odpowiada standardowym wymiarom kart 85 × 54 mm
Wysyłka kurierem
Przedpłata 13,00 zł
Pobranie 15,00 zł
Możliwość wysyłki pocztą oraz InPOST
Możliwość odbioru osobistego
Sprawdź inne moje aukcje
- Kartony tekturowe, pudełka 3 warstwowe INPOST paczkomat, poczta polska
- Waga LEGALIZOWANA z dodatkową Szalką
- Taśma klej Akryl Mocna
- szufelki Gastronomiczne przeznaczone do kontaktu z żywnością
- stoły szkolne/roboczne 3 kpl wysokie i wytrzymałe
Profesjonalny sprzęt do zdjęć
- 2 x lampy energooszczędne 7206 lumenów !!!
- 2 x lampy energooszczędne 3900 lumenów !!!
- 2x stojaki do lamp kompletne z uchwytami regulowana wysokość od 70 cm do 230 cm
- Statyw fotograficzny samopoziomujący regulacja w każdej płaszczyźnie wysokość regulowana od 60 cm do 160 cm,
- 2x parasole fotograficzne – doskonałe doświetlenie
- 2x Namiot bezcieniowy 50 x 50 cm
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhgD6w.html
Insert Rewizor GT rozszerzenie +5 podmiotów dla biur rachunkowych
Dodatek do Rewizora GT zwiększający ilość obsługiwanych podmiotów +5, przeznaczony wyłącznie dla biur rachunkowych.
( Rewizor GT musi być zarejestrowany na biuro rachunkowe)
Rewizor GT to profesjonalny system finansowo-księgowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Program stworzony jest w oparciu o Ustawę o Rachunkowości oraz dostosowany do wymogów Unii Europejskiej. Przeznaczony zarówno dla samodzielnych księgowych jak i biur rachunkowych. Rewizor GT posiada pełną gamę funkcji potrzebnych do sprawnego prowadzenia księgi handlowej: od administrowania planami kont, poprzez dekretację i księgowanie, zarządzanie rozrachunkami, po obsługę środków trwałych.
Rewizor GT jest programem niezwykle prostym w obsłudze, o nowoczesnym interfejsie zapewniającym najwyższą ergonomię i wygodę pracy. Dzięki intuicyjnemu kreatorowi wdrożeniowemu początek pracy z programem nie sprawi trudności nawet mniej wprawnym użytkownikom.
Rewizor GT to część składowa systemu InsERT GT – w pełni zintegrowanego pakietu programów do prowadzenia firmy z sektora MSP, zawierającego także program do obsługi sprzedaży – Subiekt GT, system kadrowo-płacowy – Gratyfikant GT oraz system zarządzania relacjami z klientami – Gestor GT. W Rewizorze GT możliwa jest podstawowa obsługa płac dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT.
Podstawowe cechy Rewizora GT:
elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, automatycznie tworzenie kont kartotekowych przez podłączanie kartotek, obsługa kont pozabilansowych;
rozbudowana dekretacja: podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty zaksięgowane, automatyzacja wykonywanych czynności (tworzenie i rozliczanie rozrachunków, generowanie zapisów VAT), obsługa dekretów walutowych;
zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie); ścisłe powiązanie rozrachunków z zapisami na kontach; pełna historia rozrachunków; rozrachunki wspólne z Subiektem GT;
ewidencja i rozliczanie podatku VAT w pełni zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą: ewidencjonowanie transakcji VAT krajowych (dostawy i nabycia), wewnątrzwspólnotowych (WNT i WDT) oraz pozaunijnych (eksport towarów, import towarów); automatyczne wyliczanie deklaracji VAT-7/7K - rozliczanie miesięczne lub kwartalne;
automatyczne tworzenie dekretów księgowych za pomocą dekretacji kontekstowej i importu; rozbudowane schematy importu; szczególne wsparcie dla użytkowników pracujących jednocześnie na Subiekcie GT i Rewizorze GT (moduł Dokumenty do dekretacji);
funkcje specjalnie przygotowane dla biur rachunkowych: obsługa dowolnej liczby podmiotów gospodarczych, przenoszenie planów kont z innych podmiotów, zbiorcze operacje na licencjach, import dokumentów z pliku wygenerowanego przez zdalnego Subiekta GT, archiwizacja wszystkich podmiotów jednocześnie i inne;
ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz operacji z nimi związanych;
definiowanie i wyliczanie szeregu sprawozdań i zestawień finansowych oraz deklaracji skarbowych;
tworzenie wydruków graficznych (wszystkie) i tekstowych (główne); zaawansowane zarządzanie wydrukami graficznymi z poziomu programu;
motor bazy danych Microsoft SQL Server 2008 R2 zapewniający wysoką wydajność i bezpieczeństwo pracy;
praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku, współpraca z innymi programami firmy InsERT.
Rewizor GT dostępny jest również w specjalnej ofercie przygotowanej dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, która umożliwia zakup programu
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDbjtq3.html
książki pojedynczo lub zestaw, reszta tytułów w drugim ogłoszeniu
Reszta tytułów na zdjeciach! Cena zestawu za calocs(wszystko co na zdjęciach).Odbiór osobisty w Kobyłce lub wysyłka na koszt kupującego. Przy większej ilości możliwe wystawienie na Allegro.
+ Finanse i instrumenty finansowe Mirosław Wypych, cena:25zł
+ Integracja Europejska a krajowe banki komercyjne Jan Krzysztof Solarz Dariusz Daniluk Jolanta Zombirt, cena:15zł
+ Strategie Banków w Europie Joachim Von Köppen, cena:20zł
+ Jak reklamować sie zgodnie z prawem Andrzej Karpowicz, cena:10zł
+ Koszt uzyskania przychodu Jacek Kulicki, cena:5zł
+ Finanse banku komercyjnego Jerzy Świderski, cena:25zł
+ Zarządzanie strategiczne Praca zbiorowa pod redakcja Jerzego Rokity i Krystyny Jędralskiej, cena:25zł
+ Małe i średnie przedsiębiorstwa źrodła finansowania Anna Skowronek-Mielczarek, cena:15zł
+ Makroekonomia Podręcznik Europejski Michael Burda Charles Wyplosz, cena:40zł
+ Zarządzanie płynnością finansowa w przedsiębiorstwie Maria Sierpińska Dariusz Wędzki, cena:25zł
+ Współczesna gospodarka światowa pod redakcja Anny Barbary Kisiel-Łowczyc, cena:30zł
+ Giełdowe instrumenty pochodne Ewelina Wiśniewska, cena:20zł
+ Fundusze i usługi pożyczkowe dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw Barbara Bartkowiak Stanisław Flejterski Przemysław Pluskota, cena:5zł
+ Leksykon controllera uporządkowany alfabetycznie zbiór pojęć, cena:35zł
+ Kredyty Bankowe i inne formy finansowania poradnik dla małych i średnich firm Hanna Chynał, cena:15zł
+ Aktywa inwestycyjne przedsiębiorstw Maria Gmytrasiewicz, cena:20zł
+ Ekonomika i zarządzanie mała firma Bogdan Piasecki, cena:40zł
+ Arytmetyka Finansowa Edward Smaga, cena:20zł
+ Co trzeba wiedzieć o reklamie Bogusław Krawaciak, cena:15zł
+ Analiza Ekonomiczno-Finansowa Przedsiębiorstwa Zbiór przykładów i zadań, cena:5zł
+ Poradnik dla Doktorantów i Habilitantów Romuald Kolman, cena:20zl
+ Prawo cywilne czesc ogólna i zobowiązania testy dla studentów Michał Łuc, cena:15zł
+ Podatawy rachunkowości zbiór zadań, cena:5zł
+ Pytamia testowe z rachunkowości finansowej Agnieszka Cicha Bogdan Gajos Katarzyna Zasiewska, cena:20zł
+ Rachunkowość podatkowa zadania/pytania/testy Kazimiera Winiarska Katarzyna Startek, cena:20zł
+ Ogólne postępowanie administracyjne i sądowo-administracyjne Jan Jendrośka, cena:20zł
+ Analiza Finansowa w przedsiębiorstwie Lech Bednarski, cena:20zł
+ Kontrakty długoterminowe w prawie bilansowym i podatkowym Anna Karamańska Mariusz Kośmiderski, cena:15zł
+ Ocena sytuacji finansowej banku komercyjnego Witold Bień Hanna Sokół, cena:10zł
+ Egzamin na doradcę podatkowego pytania i odpowoedzi KAZUSY Anna Jeleńska
+ Egzamin na doradcę podatkowego pytania i odpowiedzi pytania otwarte tom 1 i 2, cena: 250zł
+ Sztuka negocjacji Gerard I.Nierenberg, cena:10zł
+ Procedury w systemie zamówień publicznych Piotr T.Kubik, cena:20zł
+ KredytowAnie działalności gospodarczej małych przedsiębiorców, cena:10zł
+ Pozabankowe źrodła finansowania małych i średnich przedsiębiorstw Halina Waniak-Michalak, cena:30zł
+ Podatkowe i niepodatkowe obciążenia przedsiębiorstw Janina Ickiewicz, cena:10zł
+ Zarys historii myśli ekonomicznej Gedymin B.Spychalski, cena:10zł
+ Historia mysli ekonomicznej Wacław Stankiewicz, cena:15zł
+ Czas na pieniądz zarządzanie finansami upowszechnianie i transfer wyników badań Dariusz Zarzecki, cena:90zł
+ Czas na pieniądz zarządzanie finansami Inwestycje, wycena przedsiębiorstw, zarządzanie wartością, cena:90zł
+ Przedsiębiorstwo wobec wyzwań przyszłości pod redakcja Mirosława Haffera, cena:10zł
+ vademecum doradcy podatkowego tom 1 i 2, cena:200zł
+ Zarządzanie bankiem komercyjnym, cena:5zł
+ Controlling Filozofia, projektowanie Stanisław Marciniak, cena:20zł
+ Ekonomiczna Analiza Przestrzenna pod kierunkiem Claude'a Ponsarda, cena:10zł
+ Polski rynek kapitałowy Krzysztof Nowak, cena:5zł
+ Prawo Europejskie Frank Emmert Mateusz Morawecki, cena:15zł
Zestaw: 2000zł
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDgvjGD.html